K&H: a vállalkozói partnerség hozzájárulhat az üzleti sikerhez

Forrás: MTI

A kapcsolatépítés első lépéseként el kell dönteni, azonos vagy eltérő profilú céggel hozna-e létre partnerséget egy vállalkozás. Különböző társaságok együttműködésében nem fenyeget a konkurenciaharc, és mivel mindkét fél külső szemlélő a másik számára, új ötleteket adhatnak egymásnak.

A K&H szerint a vállalkozások sikeréhez hozzájárulhat, ha más cégekkel partnerségi kapcsolatokat építenek ki, ezért a bank a vállalkozói kedv fellendítése, kilátásaik javítása érdekében ösztönözné az üzleti társkeresést - közölte a K&H 

Adataik szerint idén szeptemberig az újonnan regisztrált egyéni vállalkozók száma 12 százalékkal, az új bejegyzésű társas vállalkozások száma 15 százalékkal csökkent 2022 azonos időszakához hasonlítva. A megszűnő társas vállalkozások száma még nagyobb mértékben, több mint 41 százalékkal nőtt - írták.

A K&H szerint a kapcsolatépítés első lépéseként el kell dönteni, azonos vagy eltérő profilú céggel hozna-e létre partnerséget egy vállalkozás. Különböző társaságok együttműködésében nem fenyeget a konkurenciaharc, és mivel mindkét fél külső szemlélő a másik számára, új ötleteket adhatnak egymásnak. A közleményben idézett vállalkozók ugyanakkor látják az előnyeit annak is, ha hasonló tevékenységű cégekkel dolgozhatnak együtt. Megoszthatják például a költségeiket, hatékonyabbá tehetik a marketingjüket, az értékesítési csatornáik megosztásával pedig új vevőkörhöz juthatnak el.

A kapcsolatépítés támogatása érdekében a K&H is működtet üzleti társkeresőt megújított térképes alkalmazással. Az ilyen programok a közösségi oldalak mintájára láthatóvá teszik a vállalkozásokat a többiek előtt, így könnyen felvehetik a kapcsolatot egymással, a partnerség kialakítását pedig már irodák és tárgyalók megosztásával is elkezdhetik - olvasható a közleményben.


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Összes termék megtekintése

Vissza az előző oldalra