Mit és hogyan kell megszervezni a cégben? II. Tévhitek a szervezetfejlesztésben

Forrás: Cégmenedzselés | Szerző: Polló László

Címkék: szervezetfejlesztés, cégvezetés


1. A szervezés felesleges! (?) 2. Elég leíratni az emberekkel mit csinálnak (?) 3. A rugalmasság a legfontosabb! (?) 4. Nincs idő a munkaköri leírások elkészítésre (?) 5. A felelősök kijelölése viszályt szül (?) 6. A mi cégünket nem lehet megszervezni! (?) 7. A specializálódás árt az ügymenetnek! (?) 8. Nálunk mérhetetlenek a teljesítmények! (?) 9. A kulcsembereknek szabad kezet kell adni! (?)







A tartalom megtekintése regisztrált és bejelentkezett felhasználóink részére biztosított.
A tartalom megtekintéséhez regisztráljon vagy lépjen be!


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Összes termék megtekintése

Vissza az előző oldalra