Az online marketing legfőbb előnye: mérhetőek az elért eredmények

Forrás: Ügyvezetők Klubja | Szerző: Molnár Tamás

Címkék: online marketing


Ismerős érzés, mikor egy marketing kampány indítása után görcsben a gyomor? Ugye jönni fognak az eredmények? Hiszen olyan jól megterveztünk mindent: felépítettük szépen a weboldalt, gyönyörű grafikákat készítettünk, a legjobb szövegírókat fogadtuk fel, megtettünk mindent, amit csak lehetett. Érkeznekis a látogatók szép sorban, de valahogy az eredmények elmaradnak, csak egy-egy rendelés érkezik. Valami biztos nem stimmel... De mi nem stimmel? Mit is akarunk mérni egyáltalán? Vajon hol vesznek el a látogatók az oldalon belül? Valaki mintha mondta volna, hogy a webanalitikai rendszer beállításával érdemes kezdeni: akkor lehet, hogy mégis elfelejtettünk valamit még valahol az elején? Molnár Tamás, a Kiemelt Google Partner MTT Digital PPC üzletágvezetője, írásában választ ad ezekre a kérdésekre.

A tartalom megtekintése regisztrált és bejelentkezett felhasználóink részére biztosított.
A tartalom megtekintéséhez regisztráljon vagy lépjen be!


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Összes termék megtekintése

Vissza az előző oldalra