Cégvezetés hírek, információk
Marketing kategória hírei

Javuló kiskereskedelem, hulló kkv-k: mit tehetnek a cégek?

Marketing

Marketingköltségek csökkentés helyett költségoptimalizálás ● A bevétel szentesíti az eszközt! ● Válságban edzett vállalkozások

Mi a gond az "alacsony árak bajnoka” reklámszlogennel?

Marketing

A piacelsőségi állítások az áruk és szolgáltatások árának, minőségi és megbízhatósági szintjének lényeges mutatójaként szolgálnak a fogyasztók számára. Ezért ilyet a GVH Versenytanácsának álláspontja és a bírósági gyakorlat értelmében csak abban az esetben lehet jogszerűen állítani, ha a vállalkozás a hirdetés közzétételekor rendelkezik olyan objektív, az adott állítást teljeskörűen megalapozó adatokkal, melyek ezt egyértelműen alátámasztják.

Adatlopásoktól rettegnek a vásárlók

Marketing

Minden cégvezető prioritási listájának az élén kell, hogy álljon, hogy megerősítse szervezete információbiztonságát. Ez a saját, jól felfogott érdeke. Erre ráadásul most az Európai Unió úgynevezett NIS2 irányelve is ösztönzi többek között az 50 fő munkavállalói létszám feletti digitális szolgáltatókat. Konkrét intézkedéseket kell tenniük kibervédelmi szintjük növelése érdekében

A celebek ideje lejárt? Így változik a vásárlói magatartás 2024-ben

Marketing

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a figyelmüket – derül ki az EY legfrissebb, 30 országban több mint 23 000 fogyasztó megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából.

Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?

Marketing

Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.

Kevesebbet költenek a cégek reklámra

Marketing

Elértéktelenedett a magyarországi média reklámárazása, kevesebbet költenek a cégek reklámra a Mindshare, Magyarország egyik vezető médiatervező- és vásárló ügynökségének legfrissebb elemzése szerint, amely közel száz, a legnagyobb hirdető reklámköltési- és pénzügyi adatait vizsgálta, kiegészítve  a Kantar Media Adex és a Nielsen közönségméréseinek adataival

NMHH: egyre inkább visszaszorulnak a hagyományos kommunikációs eszközök

Marketing

Az üzleti életben vagy az oktatásban mindennapossá vált videótelefonálás lényegében ugyanolyan bevett eszközzé vált a munkában, mint a kép nélküli internetes telefonálás

Megjelent az első Marketing Trendbook

Marketing

A kötetben szereplő tartalmak egyebek mellett olyan témákkal foglalkoznak, mint a mesterséges intelligencia szerepe, a generációk közti különbségek, az influenszerkommunikáció kihívásai és jövője, a social média vagy az adatvezéreltség.

Jön a Black Friday – a GVH idén is segít a magyar fogyasztóknak

Marketing

Egyre inkább elterjedt az a gyakorlat, hogy már nem csak november végén, hanem egész novemberben Black Friday leárazásokkal, karácsonyi akciókkal találkozhatnak a vásárlók. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ezért már most a vásárlói tudatosságot erősítő kampánnyal, tájékoztató videókkal segíti a fogyasztókat abban, hogyan ne dőljenek be a szezonális akcióknak.

A 8 legfontosabb webdizájn trend 2023-ban

Marketing

Az idei év olyan megoldásokat helyezett előtérbe a honlapok területén, melyek megvalósításával a felhasználói élményt és elköteleződést is növeli lehet a honlapok látogatói közt. Azáltal, hogy a cégek ezeket az új megoldásokat bevezetik a webes tervezésbe, az ügyfelek és a vállalkozások is hosszútávon jobban járhatnak. Hogy melyek ezek a trendek, azt Bende Kata, a ZK Design ügyvezetője segít megismertetni.

Példák a megtévesztő webáruházi reklámra

Marketing

A Kft. a gyártók által ajánlott árat jelenítette meg bolti árként, azonban ezek a referencia árak valójában nem érvényesültek a piacon, így megtévesztették a fogyasztókat.

Megtévesztő reklámért bírságolt a GVH

Marketing

Úgy próbálták a fogyasztókat termékcsomagjaik megrendelésére rábírni, hogy a hívások során a még a döntéshez szükséges leglényegesebb információkat is elhallgatták ajánlatukról.


Vissza az előző oldalra