Cégvezetés hírek, információk
Marketing kategória hírei

Megjelent az első Marketing Trendbook

Marketing

A kötetben szereplő tartalmak egyebek mellett olyan témákkal foglalkoznak, mint a mesterséges intelligencia szerepe, a generációk közti különbségek, az influenszerkommunikáció kihívásai és jövője, a social média vagy az adatvezéreltség.

Jön a Black Friday – a GVH idén is segít a magyar fogyasztóknak

Marketing

Egyre inkább elterjedt az a gyakorlat, hogy már nem csak november végén, hanem egész novemberben Black Friday leárazásokkal, karácsonyi akciókkal találkozhatnak a vásárlók. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ezért már most a vásárlói tudatosságot erősítő kampánnyal, tájékoztató videókkal segíti a fogyasztókat abban, hogyan ne dőljenek be a szezonális akcióknak.

A 8 legfontosabb webdizájn trend 2023-ban

Marketing

Az idei év olyan megoldásokat helyezett előtérbe a honlapok területén, melyek megvalósításával a felhasználói élményt és elköteleződést is növeli lehet a honlapok látogatói közt. Azáltal, hogy a cégek ezeket az új megoldásokat bevezetik a webes tervezésbe, az ügyfelek és a vállalkozások is hosszútávon jobban járhatnak. Hogy melyek ezek a trendek, azt Bende Kata, a ZK Design ügyvezetője segít megismertetni.

Példák a megtévesztő webáruházi reklámra

Marketing

A Kft. a gyártók által ajánlott árat jelenítette meg bolti árként, azonban ezek a referencia árak valójában nem érvényesültek a piacon, így megtévesztették a fogyasztókat.

Megtévesztő reklámért bírságolt a GVH

Marketing

Úgy próbálták a fogyasztókat termékcsomagjaik megrendelésére rábírni, hogy a hívások során a még a döntéshez szükséges leglényegesebb információkat is elhallgatták ajánlatukról.

Hogyan alakítja át a marketingcélzást a mesterséges intelligencia?

Marketing

Az üzleti és a marketing hatékonyság fejlesztéséhez rengeteg területen bevonható, alkalmazható a mesterséges intelligencia. A tudására, adatgyűjtési és elemzési képességére épülő fejlesztések, szoftverek térnyerése egyre több oldalról támogathatja a vállalatok működését

A multik mellett ma már egyre több KKV is kiszervezi a call centerét

Marketing

Noha évtizedes távon a mesterséges intelligencia által vezérelt rendszerek a feladatok kétharmadát automatizáltan fogják megoldani, egyelőre az élő munkaerő meghatározó szerepet játszik az ügyfélszolgálati piacon. Magyarországon – az országban működő szolgáltató központok (SSC-k) érintett alkalmazottaival együtt – mintegy 60 ezer operátor dolgozik az itteni call centerek valamelyikében. Mivel a vállalatok egyre szélesebb köre bízza külső szolgáltatóra ezt a tevékenységét, a kiszervezett ügyfélszolgálati munkát végző cégek az automatizációs trend ellenére folyamatosan bővítik a létszámukat.

Hatályba lépett a modernizált Magyar Reklámetikai Kódex

Marketing

Az új kódexben kibővült az általános reklámtilalmak rész, amely a társadalmi etikai normák és a közízlés ingerküszöbének változásaira reagálva a tilalmakat aktualizálja, és mérvadó reklámozói magatartásformák preferálásával is irányt mutat: például törekvés a sokoldalú emberábrázolásra vagy a testképet digitális módon torzító manipulációk elkerülése.

Számos ponton szigorodik a reklámetikai kódex

Marketing

A reklámszakma hó végén életbe lépő önszabályozó dokumentuma új, alkalmanként a hatályos uniós irányelveknél is szigorúbb követelményeket támaszt a hirdetésekkel szemben – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie ügyvédi iroda. Számos iparágnak célszerű ezért áttekinteni hirdetési gyakorlatát.

Az online vásárlók számára a gyors házhoz szállítás kiemelten fontos

Marketing

az online vásárlást kínáló weboldalak közötti választásnál a kedvező árak és a termékek magas minősége mellett a házhoz szállítás költsége és módja is döntő tényező. Az aznapi kiszállítás nem csupán az ügyfél elégedettség miatt válik egyre fontosabbá, a vásárlói döntéseket és így az értékesítés volumenét is pozitívan befolyásolhatják a gyorsabb kézbesítési lehetőségek.

Új magyar reklámetikai kódex lép hatályba

Marketing

A magyar marketingkommunikációs szakma legnagyobb ernyőszervezete, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) közleménye szerint a kodifikációs bizottsága és az Önszabályozó Reklám Testület 2021-2022-ben széleskörű szakmai egyeztetés keretében aktualizálta a Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezéseit. Az új Magyar Reklámetikai Kódex szabályai átláthatóbb és strukturáltabb szerkezetbe kerültek, igazodva a mai gazdasági, kulturális és társadalmi környezethez, összhangban a nemzetközi önszabályozási sztenderdekkel. A főbb változásokat a KNP LAW jogásza, dr. Kerekes Eszter ismerteti.

A hónap végéig jelentkezhetnek a kkv-k a Generali fenntarthatósági pályázatára

Marketing

Harmadszor hirdette meg a Generali Biztosító az EnterPRIZE fenntarthatósági pályázatot, a kis- és középvállalkozások (kkv) jelentkezését munkavállalói jólét, környezetvédelem, illetve a mikroközösségek iránti felelősségvállalás témakörökben várják; a pályázatok benyújtási határideje április 28-a.


Vissza az előző oldalra