A leghatékonyabb hirdetések közé tartozik a közterületi reklám egy felmérés szerint

Forrás: MTI

Nagy figyelmet váltanak ki a szabadtéri reklámok. Hatásukra minden második megkérdezett utánanézett a hirdetésnek, és majdnem minden második felkereste az ott feltüntetett honlapot

A leghatékonyabb hirdetések közé tartozik a közterületi reklám, egyedül a közösségi média előzi meg - közölte a JCDecaux Hungary.
 
A médiavállalat felmérése szerint a reklámokra a közterületen a megkérdezettek 36 százaléka figyel fel, míg a közösségi médiában 37 százalék, az interneten 34 százalék, a tévében 33 százalék, a rádióban és az újságokban 15 százalék. Az iskolázott, nagyvárosi fiatalok körében a közterületi hirdetések még magasabb, 59 százalékos eredményt értek el. Ebben a csoportban ez a legmagasabb érték, a közösségi média 56 százalékon áll - írták.
 
 A közlemény meglepőnek nevezte, milyen nagy figyelmet váltanak ki a szabadtéri reklámok. Hatásukra minden második megkérdezett utánanézett a hirdetésnek, és majdnem minden második felkereste az ott feltüntetett honlapot - derül ki a felmérésből.
 
A JCDecaux vezérigazgatója szerint a járvány óta felértékelődött a közterületi hirdetések kommunikációs funkciója. Samu Tímea szerint nagy előnyük, hogy kikerülhetetlenek, miközben az internetes reklámokat könnyű letiltani. Ezzel magyarázta azt is, hogy a világhálót tudatosan használó fiatalokra kevésbé hat az online felület.  
 
A JCDecaux Hungary országos felmérés decemberben készült online kitöltős kérdőívekkel. A 18 és 59 év közötti, közép- vagy felsőfokú végzettséggel rendelkező internethasználók nemre, életkorra, iskolai végzettségre, településtípusra reprezentálták a lakosságot - olvasható a közleményben.

Vissza az előző oldalra

Webáruház

Összes termék megtekintése

Vissza az előző oldalra