KPMG: az ügyfélélmény befolyásolja a fogyasztói döntést
Címkék: ügyfélélmény
A hazai fogyasztók ügyfélélménnyel kapcsolatos elvárásai még formálódóban vannak, nem lehet beszélni a fejlettebb fogyasztói piacokon jellemző tudatosságról, habár a fogyasztók legjobb élményei gyorsan elvárásokká alakulnak.
A szolgáltatás igénybevétele előfizetőink részére biztosított. A tartalom megtekintéséhez lépjen be előfizetőként!
Ha még nem rendelkezik előfizetéssel ide kattintva fizethet elő.
A Cégmenedzselés előfizetés az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
- Cégvezetés hírek: aktuális napi információk
- Jegyzetek: tanulmányok, szakértői anyagok
- Cégmenedzselés Hírlevél hetente
- Céges ügysegéd - ügyintézési segédletek, ügyleírások, tájékoztatók a jogszabályi megfeleléshez
- Webáruház Free! Előfizetőknek minden ingyenes! Itt minden üzleti könyv, szabályzat (cafetéria, gdpr, információbiztonság, számviteli) iratminta előfizetőknek korlátozás nélkül szabadon letölthető!
Előfizetek a Cégmenedzselés csomagra Feliratkozom a Cégmenedzselés Céges Ügysegéd Hírlevélre