Ügyfél-azonosítás - mint az elektronikus ügyintézés feltétele
Cégvezetés 2025-02-03
NyomtatásCímkék: e-ügyintézés, ügyfél-azonosítást
Konkrét ügyeket csak akkor lehet intézni, ha az ügyfél azonosítja magát, azaz valamilyen módon az elektronikus ügyintézési rendszerbe bejelentkezik. Cégek és egyéb szervezetek is csak valamely magánszemély KAÜ-azonosítását követően, magánszemély képviselőjük közreműködésével tudják ügyeiket intézni akár az elektronikus felületeken, akár cégkapus küldeménykezelés útján. Ez alóli kivétel a cégkapuhoz való gépi interfészes hozzáférés, mely hasznos megoldás, főleg a nagyobb cégeknek.
A szolgáltatás igénybevétele előfizetőink részére biztosított. A tartalom megtekintéséhez lépjen be előfizetőként!
Ha még nem rendelkezik előfizetéssel ide kattintva fizethet elő.
A Cégmenedzselés előfizetés az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
- Cégvezetés hírek: aktuális napi információk
- Jegyzetek: tanulmányok, szakértői anyagok
- Cégmenedzselés Hírlevél hetente
- Céges ügysegéd - ügyintézési segédletek, ügyleírások, tájékoztatók a jogszabályi megfeleléshez
- Webáruház Free! Előfizetőknek minden ingyenes! Itt minden üzleti könyv, szabályzat (cafetéria, gdpr, információbiztonság, számviteli) iratminta előfizetőknek korlátozás nélkül szabadon letölthető!
Előfizetek a Cégmenedzselés csomagra Feliratkozom a Cégmenedzselés Céges Ügysegéd Hírlevélre