Ügyfél-azonosítás - mint az elektronikus ügyintézés feltétele

Forrás: www.nav.gov.hu | Szerző: NAV

Címkék: e-ügyintézés, ügyfél-azonosítást


Konkrét ügyeket csak akkor lehet intézni, ha az ügyfél azonosítja magát, azaz valamilyen módon az elektronikus ügyintézési rendszerbe bejelentkezik. Cégek és egyéb szervezetek is csak valamely magánszemély KAÜ-azonosítását követően, magánszemély képviselőjük közreműködésével tudják ügyeiket intézni akár az elektronikus felületeken, akár cégkapus küldeménykezelés útján. Ez alóli kivétel a cégkapuhoz való gépi interfészes hozzáférés, mely hasznos megoldás, főleg a nagyobb cégeknek. 

A szolgáltatás igénybevétele előfizetőink részére biztosított. A tartalom megtekintéséhez lépjen be előfizetőként!

Ha még nem rendelkezik előfizetéssel ide kattintva fizethet elő.


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Összes termék megtekintése

Vissza az előző oldalra